گفتگو با مورینیو(3):دلیلم برای آمدن به رئال، رقابت با بارسا بود؛ دوران رقابت رئال و بارسا به سرنیامد

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین اخبار دنیای فوتبال و آدرس news-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

 


Goal.com / Shinichiro Ema

سایت گل- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادریددر گفتگوی ویژه ای با روزنامه آ.اس به بررسی مسائل روز فوتبال پرداخته. او درمورد بارسا، ماجرای رونالدو و اهدای جایزه آستوریاس، کاکا ، مودریچ، داوری ها و تیم های ملی صحبت کرده. این گفتگو به قدری طولانی بود که ترجیح دادیم آن را در چند قسمت متوالی برایتان منتشر کنیم.متن بخش سوم این گفتگو را دراینجا مطالعه کنید:

 رئال مادریددر شش ماه اخیر دو بار توانسته بارسا را به زانو دربیاورد؛ آیا دوران بارسا سرآمده؟

من فرد مناسبی نیستم که بخواهم چنین چیزی را بگویم ولی آنچه مشخص است این است که ما نوار پیروزی های بارسلونا را پاره کرده ایم. آنها سالها جام پشت سر جام کسب می کردند. حالا اوضاع به نحوی شده که برای قهرمانی ، تنها یک گزینه مطرح نیست و باید ببینیم که این روند چطور پیش خواهد رفت. در هر صورت باید صادق بود: ما درمورد رئال مادرید و بارسلونا صحبت می کنیم؛ دو تیم خوب، خیلی خوب. هر تیم دیگری را هم که از هر کشوری در دنیا برگزینید، اگر به رقابت های لالیگا می آمد، نه اول می شد و نه دوم؛ اگر من رئال مادرید را برای مربیگری برگزیدم، دقیقا به همین خاطر بود؛ چون حضور در اینجا سخت ترین کار ممکن است. اگر در لیگ دیگری کار کنید، کسب عنوان قهرمانی اسان تر است. حریف مستقیم تیمت، هر تیم دیگری به جز بارسلونا باشد، کار به مراتب راحت تر می شود. به علاوه باید این را هم بگویم که اگررئال به اینجایی که فصل گذشته به آن رسید، دست یافته، بخشی از آن به خاطر بارسا بوده که تا این حد آماده بود. برای قهرمان شدن باید از یک حد و مرزی عبور کنی و به همین خاطر است که قهرمانی مادر لالیگا،واقعا یک افتخار بزرگ است. ولی این روند کاری به اتمام نرسیده و تنها چیزی که به پایان رسیده، دوران حکمرانی مقتدرانه و قهرمانی های بارساست. ولی دورانی که با سطح بالای این دو تیم همراه است، به پایان نرسیده و این رقابت ادامه خواهد داشت و هواداران فوتبال، نه فقط هواداران فوتبال اسپانیا، بلکه دوستداران فوتبال دنیا، از رقابت های پیش روی رئال- بارسا لذت خواهند برد. رئال- بارسا یک برکت بزرگ برای دنیای فوتبال وبرای هواداران است.من آمار و ارقام خاصی در دست ندارم ولی مطمئنم که این بازی، بیشترین مخاطب را در سرتاسر دنیا دارد ؛ و بازی اخیر سوپرکاپ مخاطبان به مراتب بیشتری نسبت به خیلی از بازیهای فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا داشته.


بگذارید چند دقیقه فکر کنم شما دو مسئولیت مجزای مربیگری و مدیریتی را در رئال برعهده دارید. می توانید راه حلی برای مشکل رونالدو پیدا کنید؟ البته اگر می دانید که مشکل او چیست

خب..؟چند دقیقه تمام شد!

بله. ولی این موضوعی است که نباید و نمی توانم درموردش صحبت کنم. من دراین باره چیزی نمی گویم

اگر جواب سوال ما را نمی دهید، به این خاطر است که ترجیح می دهید ابتدا رو در رو با خود رونالدو دراین باره صحبت کنید؟

ببخشید. این مصاحبه به نظر من هیجان انگیز می آید. حاضرم درمورد هرچیزی صحبت کنم. با تمام توان و با همه صداقت، پاسخ همه سوالات را دادم ولی راجع به کریس از من چیزی نپرسید. باید مرادرک کنید. از شما خواهش می کنم که دیگر اصرار نکنید.

از اینکه کاسیاس و چابی با هم جایزه ولیعهد آستوریاس را کسب کردند، چه احساسی دارید؟

این یکی از اخبار خوب روز بود. من از طریق وب سایت آ.اس. به هر دوی آنها تبریک می گویم؛ به ایکر ، کاپیتان تیم ما و کاپیتان تیم ملی اسپانیا و بازیکنی که بیشترین بازی ملی را برای تیم ملی اسپانیا انجام داده، او را در آغوش می گیرم وبا تمام توان به او تبریک می گویم. صادقانه و خالصانه به چابی هم تبریک می گویم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب